هتل برجایا لنکاوی
نوشته شده توسط : حسین

هتل برجایا لنکاوی کجاست؟

هتل برجایا لنکاوی در ناحیه خلیج بورائو در جزیره زیبا، سرسبز و دیدنی لنکاوی واقع شده است. این هتل لوکس و زیبا در کنار ساحل این منطقه واقع شده است و در یکی از سرسبزترین و خاص ترین مناطق این جزیره قرار گرفته است.

هتل برجایا لنکاوی چه امکاناتی دارد؟

در هتل برجایا لنکاوی اتاق های بسیار زیبایی طراحی و ساخته شده اند که شمارشان به 412 اتاق می رسد. هر کدام از این 412 اتاق دارای دیزاین زیبا و امکانات کامل هستند و در آن ها به آسایش و آرامش مهمانان اهمیت بسیار ویژه ای داده شده است. این اتاق ها همگی دارای امکانات مختلفی مثل تلویزیون، تلفن و گاوصندوق هستند و هر کدام مجهز به سیستم تهویه مطبوع شده اند و هر کدامشان یک حمام لاکچری نیز دارند.

ویژگی جالبی که اتاق های هتل برجایا لنکاوی دارند، این است که این اتاق ها دارای پنجره های بلند هستند و اتفاقا هر کدامشان چشم انداز جالبی به یک محوطه سرسبز دارند. در واقع این اتاق ها به گونه ای طراحی شده اند که اگر شما هم در آن اقامت کنید، احساس می کنید که در دل طبیعت هستید و خیلی خودتان را در چهارچوب اتاق احساس نمی کنید. به این معنی که آرامش طبیعت و زیبایی و سرسبزی آن با این پنجره ها به داخل اتاق نفوذ کرده اند و اقامت در آن ها به اندازه اقامت در دل طبیعت آرامش بخش و مهیج است.

در هتل برجایا لنکاوی جدای از اینکه به دیزاین اتاق ها اهمیت زیادی داده شده، به طراحی لابی و دیگر قسمت ها نیز اهمیت داده شده است. در این هتل علاوه بر استخر روباز، یک مرکز اسپا و همین طور زمین های تنیس و میز بیلیارد و انواع و اقسام امکانات تفریحی دیگر تعبیه شده است.حتی به تفریح کودکان نیز در این هتل اهمیت داده شده است و برای کودکان نیز استخر و زمین بازی و حتی سرسره آبی نیز تعبیه شده است.ضمنا رستوران های هتل برجایا لنکاوی نیز دیزاین جالبی دارند و مثلا در یکی از آن ها که رستوران چینی است، دکوراسیون بسیار خاصی کار شده است که دقیقا حال و هوای کشور چین را تداعی می کند!

نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به هتل برجایا لنکاوی کدام ها هستند؟

از آنجایی که هتل برجایا لنکاوی خودش یک ساحل اختصاصی دارد، شما برای تفریح در ساحل نیازی به خروج از این هتل جذاب و لاکچری پیدا نمی کنید. اگر هم به دنبال تفریح در این جزیره و گشت و گذار در آن و همین طور بازدید از جاذبه های توریستی آن باشید، به راحتی می توانید از این هتل به اماکن دیدنی و تفریحی لنکاوی دسترسی پیدا کنید. چراکه یک سری از جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا در نزدیکی هتل برجایا لنکاوی قرار گرفته اند.

مثلا لنکاوی یک تله کابین معروف دارد که شما می توانید از هتل برجایا با حدود 10 دقیقه پیاده روی به آن دسترسی پیدا کنید و چند ساعت مهیج و مفرح را در مجموعه تفریحی آن سپری کنید.  ضمنا می توانید از این هتل با حدود 20 دقیقه پیاده روی به پل آسمان لنکاوی که یکی دیگر از جاذبه های توریستی این جزیره است، دسترسی پیدا کنید.

آیا اقامت در هتل برجایا لنکاوی انتخاب مناسبی است؟

با وجود این امکانات، این لوکیشن و این طراحی که هتل برجایا لنکاوی دارد، می توان گفت که این هتل هیچ کم و کاستی ندارد و نمی توان هیچ نقد اساسی به آن داشت. تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که هزینه اقامت در آن را بررسی کنید و ببینید که اقامت در آن برایتان مقرون به صرفه هست یا نه و بعد با این بررسی تصمیمتان را برای اقامت در آن نهایی کنید. نکته اینجاست که این هتل از هر نظر شرایط ایده آلی دارد و اقامت در آن مساوی با تجربه چند روز آرامش بخش و عاری از هر گونه دغدغه است!

 




:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: